Close Menu

    Abonează-te la actualizări

    Obține ultimele noutăți pe email

    Cele mai populare

    De ce aleg tinerii să devină jurnaliști? Patru jurnaliste despre provocările și satisfacțiile profesiei

    Un documentar din Republica Moldova, selectat la Festivalul Internațional de Film de la Shanghai

    Consumul global de alcool va continua să scadă până în 2031, arată un nou studiu

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Ziarul de Gardă
    • Despre noi
    • Publicitate
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube TikTok Telegram
    ZdGUST
    • Sănătate
    • Gastronomie
    • Odihnă
    • Muncă
    • Mediu
    • Stil
    • Cultură
    Susține
    ZdGUST
    RECOMANDATE

    Care este cel mai bun ceai pentru migrene: evitați opțiunile care conțin cofeină și alegeți un ceai din plante

    05/02/20252 Mins Read28
    Share
    Telegram Facebook Twitter WhatsApp Email

    Există mai multe tipuri de dureri de cap. Durerile de cap cauzate de tensiune provoacă dureri ușoare până la moderate și tind să afecteze ambele părți ale capului. Migrenele provoacă dureri moderate până la severe, adesea pe o singură parte. Acestea sunt doar două dintre numeroasele tipuri de dureri de cap pe care le puteți experimenta.

    Indiferent de tipul de durere de cap pe care îl aveți, consumul unei cești calde de ceai vă poate oferi o oarecare ameliorare a durerii, transmite publicația Healthline.

    Atunci când beți ceai cu o durere de cap, este de dorit să evitați opțiunile cu cofeină și să rămâneți la un ceai din plante, mai scrie sursa citată: „În timp ce cofeina poate oferi o ameliorare a durerii pentru unii, aceasta poate declanșa sau agrava durerile de cap la alții.”

    Atât Healthline, cât și MedicalNewsToday recomandă ceaiul de ghimbir ca fiind cel mai bun împotriva durerilor de cap.

    Ceaiul de ghimbir, bun pentru mai multe afecțiuni

    Acest ceai este, de asemenea, foarte bun pentru a combate starea de greață. Ghimbirul este unul dintre cele mai frecvent utilizate condimente culinare, oferind o serie de beneficii pentru sănătate. Acesta conține antioxidanți puternici care ajută la reducerea inflamației, care poate provoca dureri de cap.

    Un mic studiu din 2014 a constatat că consumul de pulbere de ghimbir a fost aproape la fel de eficient pentru tratarea migrenelor ca și administrarea unei doze de Sumatriptan, un medicament obișnuit pentru migrene.

    Siguranță: Ceaiul de ghimbir este, în general, sigur, chiar și pentru femeile însărcinate. Totuși, cel mai bine este să discuți mai întâi cu medicul tău dacă ești însărcinată sau alăptezi, doar pentru a fi în siguranță. De asemenea, ar trebui să discuți cu medicul înainte de a consuma ceai de ghimbir dacă ai o afecțiune a vezicii biliare sau iei anticoagulante.

    Dacă nu îți place ceaiul de ghimbir, alte opțiuni eficiente împotriva durerilor de cap sunt: ceaiul de mentă, ceaiul de scoarță de salcie, ceaiul de cuișoare sau ceaiul de mușețel.

    Sursa: G4Food.ro

    Articole asemănătoare

    RECOMANDATE 12/06/2026

    De ce aleg tinerii să devină jurnaliști? Patru jurnaliste despre provocările și satisfacțiile profesiei

    Cultură 12/06/2026

    Un documentar din Republica Moldova, selectat la Festivalul Internațional de Film de la Shanghai

    RECOMANDATE 12/06/2026

    Consumul global de alcool va continua să scadă până în 2031, arată un nou studiu

    Populare în ultima lună
    Cu picioarele goale prin băltoace. Comisara europeană pentru Extindere, surprinsă de o ploaie torențială în timpul unei excursii pe Nistru
    06/06/20263.659 Views
    Lumea din jur prin ochii lui Badea Ghena: o cameră foto, libertate deplină și imagini care surprind
    11/06/20261.856 Views
    VIDEO/ Interpretul Ricky Martin, întâmpinat la Aeroportul Chișinău cu pâine, sare și vin: „¡Bienvenido a Moldavia!”
    11/06/2026763 Views
    „Trebuie să lucrez de fiecare dată când te vizitez”. Marta Kos, în vizită la Emilian Crețu acasă, de această dată la Chișinău
    05/06/2026675 Views
    Recomandate
    RECOMANDATE 12/06/20267 Mins Read12 Views

    De ce aleg tinerii să devină jurnaliști? Patru jurnaliste despre provocările și satisfacțiile profesiei

    În fiecare an, zeci de tineri din Republica Moldova aleg să studieze jurnalismul, iar ulterior,…

    Un documentar din Republica Moldova, selectat la Festivalul Internațional de Film de la Shanghai

    Consumul global de alcool va continua să scadă până în 2031, arată un nou studiu

    Când conflictul devine model: influența scandalurilor online asupra adolescenților și transformarea dramei online în discuție utilă

    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • YouTube
    • TikTok
    • Telegram

    Abonează-te la actualizări

    Dacp vrei să obții ultimele noutăți, introdu adresa de email

    Despre noi

    ZdGust este un nou proiect jurnalistic al ZdG care vine ca o recompensă după porția de investigații și materiale despre corupție, justiție și drepturile omului. ZdGust este un proiect care vorbește și despre cealaltă fațetă a vieții: sănătate, mediu, etica muncii, gastronomie, timp liber și tot ce poate face omul ca să înfrumusețeze viața sa și a comunității fără a dăuna mediului înconjurător. 
    Prin acest proiect, echipa editorială dorește să creeze un spațiu unde frumusețea vieții cotidiene este celebrată și împărtășită într-un mod accesibil și captivant.

    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube WhatsApp TikTok Telegram
    Recomandate

    De ce aleg tinerii să devină jurnaliști? Patru jurnaliste despre provocările și satisfacțiile profesiei

    Un documentar din Republica Moldova, selectat la Festivalul Internațional de Film de la Shanghai

    Consumul global de alcool va continua să scadă până în 2031, arată un nou studiu

    Cele mai populare

    Cu picioarele goale prin băltoace. Comisara europeană pentru Extindere, surprinsă de o ploaie torențială în timpul unei excursii pe Nistru

    Lumea din jur prin ochii lui Badea Ghena: o cameră foto, libertate deplină și imagini care surprind

    VIDEO/ Interpretul Ricky Martin, întâmpinat la Aeroportul Chișinău cu pâine, sare și vin: „¡Bienvenido a Moldavia!”

    © 2026 Un proiect Ziarul de Gardă. 
    • Home
    • RECOMANDATE
    • Ziarul de Gardă

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.