În Europa, a apărut o nouă eră a cumpărătorilor hibrizi – aceștia caută experiențe personalizate și fără întreruperi, atât online, cât și în magazin. Mai mult ca niciodată, supermarketurile își optimizează modul în care își servesc clienții, unul dintre domeniile de inovație în creștere devenind cărucioarele inteligente, alimentate de AI, care pot atrage clienți în magazin și îi pot face să revină, scrie European Supermarket Magazine.
Cărcioarele inteligente, precum Caper Carts de la Instacart, aduc această inovație alimentată de AI pentru a transforma cumpărăturile de alimente într-o experiență personalizată și plăcută, care îi ajută pe cumpărători să rămână în buget, să plătească rapid și să descopere ușor reduceri și produse noi.
Acest lucru este posibil datorită ecranului digital al Caper Cart, care le permite clienților să vadă totalul în timp ce fac cumpărături, să acceseze reduceri personalizate și să primească reduceri suplimentare prin experiențe gamificate. Ecranul le oferă și posibilitatea comercianților să personalizeze interfața utilizatorului, permițând brandurilor CPG să interacționeze cu clienții în timpul cumpărăturilor.
O inovație câștigătoare
Instacart a început acum mai bine de un deceniu, având o misiune clară de a face cumpărăturile alimentare online accesibile și accesibile în America de Nord. Compania este considerată un pionier în domeniu, fiind prima care a introdus aplicația Instacart, care a adus industria alimentară în era digitală prin livrări în aceeași zi în Statele Unite ale Americii (SUA).
Astăzi, Instacart colaborează cu mai mult de 600 de retaileri pentru a furniza soluții de comerț electronic, utilizând tehnologia sa pentru a sprijini aceștia.
Caper Carts sunt echipate cu AI, camere, senzori și o balanță integrată, care colaborează pentru a recunoaște automat produsele adăugate în cărucior. Acestea sunt ușor de utilizat și permit clienților să își pună produsele în sacoșă pe măsură ce fac cumpărături, urmărind totalul în timp real, asemenea unui coș de cumpărături online. La finalul cumpărăturilor, clienții pot să evite cozile și să plătească direct de pe cărucior.
În SUA, Instacart a descoperit că utilizatorii Caper Carts petrec în medie 30 de minute la cumpărături și că aceștia caută magazinele care au aceste cărucioare, chiar și dacă nu au mai făcut cumpărături acolo până acum. Caper Carts au obținut un scor de promovare netă de peste 70 în locațiile cu implementare extinsă, similar cu unele dintre cele mai iubite branduri din lume.