În perioada 16-22 decembrie 2024, străzile Chișinăului devin o adevărată expoziție urbană, grație Moldova Art Week (MAW), un eveniment care își propune să apropie arta de oameni și să pună în valoare artiștii locali. Proiectul unic reunește cultura, tehnologia și spațiul public, transformând panourile publicitare în suporturi creative care aduc operele de artă în fața trecătorilor.
Lansată la Artcor, Moldova Art Week adună laolaltă personalități din cultură, artiști și reprezentanți ai mediului de afaceri.
Personalități din domeniul culturii, artiști și reprezentanți ai mediului de afaceri au vorbit, în cadrul unei conferințe de presă, despre agenda Săptămânii Artelor dar și despre scopul acesteia – de a discuta despre importanța și rolul artei în societatea contemporană, dar și despre oamenii care dau sens și valoare acestora.
„Ideea de a lansa Săptămâna Artei se coace de mult timp. Ne-am dorit un proiect în care arta să întâlnească tehnologia în spațiul urban” a declarat Andrei Jicol, fondatorul agenției TrendSetter, partenerul principal al proiectului.
Moldova Art Week, susținută de Ministerul Culturii și Uniunea Artiștilor Plastici, reprezintă o colaborare inovatoare între artă și mediul privat, prin parteneriatul cu TrendSetter.
Sursă comunicat: Ministerul Culturii al R. Moldova/Facebook
Mai multe detalii găsiți pe: www.maw.md